Do you remember how it all began? It just seemed like heaven, why did it end?

Hello lovahs,

Har varit i skolan hela dagen, var i och för sig lediga från musiken så jag gick hem till syster och matade katterna. Slapp alltså göra det senare, skönt. Efter bilden (som var allmänt störd haha) gick jag upp till mormor och hälsade på min älskade Skorpan, hon växer så otroligt fort, är redan två månader på tisdag! Och Jonathan åker på onsdag, tråkigt men ändå skönt. För då vet jag att det inte är någon mer som ska flytta eftersom vi ska behålla Skorpan
Sen gick jag med Lovisa en bit hem. Jag fick en kjol av henne förut förresten, as söt! Vet dock inte om jag passar den, ska prova den senare. Tack sötan anyways! ♥

I morgon (är det fredag!) ska jag och Josefine fixa klart Elins 15 års present eftersom vi ska till henne senare på kvällen. Jag har faktiskt redan bestämt mig vad jag ska ha på mig, det händer inte ofta. Jag är alltid ute i sista sekund gällande klädval haha. Det ska bli mysigt i alla fall :)

Hästarna väntar och matteboken också. Tyvärr.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0