SOVA SÄNG

Ont i huvudet och skakis. Känner att jag nog måste sova. Eller hur?
Lyssnar på musik gör jag också, behövs en dag som denna.
Headern har jobbat sig hela dagen, orkar inte med den mer. Nu får det vara som det är tills i morgon, tar nya tag då. Eller nåt.
Ledig från stallet idag, mamma fixade allting. Så himla skönt, behövde inte änns ta in dem. Kände att jag inte riktigt hade lust att träffa mina ponnysar idag, då skulle allt bara bli så fel & det skulle sluta med att jag skulle bli arg. I morgon har jag lite tid över förhoppningsvis, kanske skall träna Idomin lite, får se hur det blir och vilket väder.

Nu väntar min säng på mig, och min mage efter kylskåp men det tar jag i morgon.


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0