Påsklov! I lov(e) it!

Har fått skriva om hela inlägget tre gånger för att mormors data är lite smått störd.

Meeen i alla fall...Hejsan hoppsan lillebror. Eller nåt.
Sitter hemma hos mormor, har varit hemma och mockat, tagit in hästarna och hunnit äta lite på min glass jag  köpte igår. Jag slutade 14, bussen kom 14:03. Jag sprang upp till mormor och gav hundarna mat, sen hann jag (med 1 minut tillgodo) till bussen. Så då kom jag ju hem .. sen åt lite och det där andra jag sa. Efter det gick jag tillbaka till mormor och gick ut med hundarna.

Mamma ska komma & hämta mig vid halv 7,  åker med till Rasmus tennis (sjukt jävla boring) och muppar. Sen får jag väl kanske rida Freja lite, eller åtminstone borsta henne (båda) och gå en promenad.

Påsklov nu också!
Bajbaj äppelpaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0