Musik är halva mitt liv & lite till.

Det blev att jag hoppade Idomin & mamma tömkörde Freja förut, i fall ni undrar.
Och i morgon är det helvetes skola, så nu måste jag sova (okej inte nu, men snart). Jag har seriöst pluggat livet ur mig dessa sista dagarna då jag har varit hemma. Nästan så att man kan tro att jag är sjuk eller något. Men gjort är gjort, får väl se vad det leder till sen, om det verkligen hjälper att plugga (ja, jag HAR pluggat röven av mig!).

Käraste MP3:n får ligga på laddning hela natten, den måste, verkligen MÅSTE orka hela dagen i morgon. Vad vore en dag utan musik liksom? Det finns ju inte på världskartan att det sker. Och dom bästa låtarna på jorden finns ju i den också, ÄLSKA <3

Pussar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0