Im good!.. or not. or yes. no, forget that.

Hellu :) .. och jag vet att jag suger på att uppdatera.

Jag känner mig extra duktig vad gällande att kasta saker. Idag på lunchen så skulle jag verka lite "smidig" och kasta kryddan till Sebbe. Skicklig som jag är så studsar den på stolen, rakt på hans mjölkglas och välter ut (eller typ, det KASTAS ut) det över hela honom och bordet bakom med töntar (ta inte illa upp, men seriöst.. dom är töntar. Dom tror inte det - men det ÄR dom). Och jag fick ju inte lite skit efter det. Bordet-Med-Töntarna-Gänget började kasta morötter på mig. Hahaha. Im good!

Och dagens låt är väl .. MGMT - Kids. Som vanligt.


Puss på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0