Hemma

Hemma från Allum nu. Jag köpte ingenting faktiskt (utom godis & sushi), men jag var väldigt nära. Då kom jag på att jag ska köpa mina Hunterstövlar nästa månad, måste faktiskt spara lite även fast det är för den mesta delen mamma som betalar dem (bara för att jag inte får mitt barnbidrag ;().
Jag vill helst ha ljusrosa, men "vanligt"rosa är också fina, what do you think?

De ljusrosa har ett askonstigt märke,
men det var typ "barn"-hunter stövlar. Och det vill jag ju inte ha.
Jag ska i alla fall ha rosa, men vet dock inte ännu vilken nyans.

Pussar


Kommentarer
Postat av: Erika

Båda var lika häftiga :D

2010-03-27 @ 17:13:43
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0