Hallo moto!

Tjabalabaloo :)

Hemma från.. allt. Har varit i Lerum (faktiskt!) och köpt sushi, MONSTER, en skål till Skorpan, tictac och en jeansjacka. Och en hel del godis, men det förstår vi. Jeansjackan är verkligen perfekt. Det första jag gjorde när jag kom hem var att hämta ännu mer kläder i från Tappen, sen beställa kläder från H&M. Beroende? Nej då.
Jag hittade också ett par svarta converse skor med paljetter (som dock är 200 dyrare än vanligt), och jag måste ha dem!
 
LOVELY!


Som sagt, jag hämtade kläder ifrån tappen då. Min mycket efterlängtade träningsoverall från GCO. Den passar, men tröjan är lite för stor. Eftersom jag äter så mycket godis hela tiden, så är det ju inga problem, eller hur?
Appropå GCO, i morgon är det DM Södra i Borås (biljetterna är hämtade!). Och jag slår vad om att GCO kommer vinna, alla lagen. För vi är ju bäst. Det är så sant som det är sagt. Förra året fick ett utav våra lag guld och bättre än så går ju liksom inte att bli. Okej, jag ska sluta skryta. Men ja. Proud GCO Cheerleader, FOR LIFE!


Jag ska återgå till mitt musiklyssnande, sen ska jag ta kort på alla saker jag köpt och vill beställa i fall ni vill se? Jag slår vad om att ni kommer bli kära! Dock har jag ju konstig smak, men jag är ju som jag är. Tyvärr.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0