Pizza time!

Jag hittade en pizza i frysen förut, ska nog ta och äta den snart! Jag har nämligen bara ätit en macka och brieost på hela dagen. Fast jag åt en (en=fyra) isglass förut, från Sun Lolly, nu är båda paketen slut. Inte okej, måste be mamma att köpa mer. Riktigt goda faktiskt, om ni frågar mig.
Såhär ser dom ut.


Lite tråkig dag. Har suttit vid datan i 12 timmar. Seriöst, jag har inget liv. MEEEN förut vid 5-6 tiden så kom våra grannar och sa att deras bil hade rullat ner för deras backe ner i hästhagen, hahaha. Jag typ dog när jag såg den, den hade dragit med sig hela staketet och sådär, men okej. Det var ändå kul. Händelsen of the day. Lite kul att en bil gjorde min dag, hej nolifer.

Nu ska jag äta pizza, imorgon hoppas jag på att det kanske kan hända något kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0