Glass för fulla bägare

Äntligen är det sommarlov, jag firade det på triumf glasscafé & allum med bästis. Vi provade i stort sett alla kläder i alla affärer, men jag köpte bara ett par shorts och ett linne som var en skjorta typ. Sen åkte vi "vägen" om donken för jag ville ha pommes. Det blev en del strul så jag fick hur mycket mat som helst ;D Elin hjälpte mig att äta upp, efter att jag råkade slänga ketchup på hennes sko & fot, sen cola på klänningen också. Stackarn, haha. Nu är jag hemma i alla fall, och Elin har åkt hem. Nu vet jag inte vad jag ska göra, man har ju inget liv utan skolan. Vad ska jag göra på dagarna när jag inte kan plugga? Nej usch, det är hemskt att det är så. Jag får väl ligga här i min säng och lyssna på Lena - Satellite hela kvällen, rålyssnar den låten just nu!

Pussar
Det kommer bild på vad jag köpte senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0