Skratta eller gråta?

Hoppsanhejsan. Jag har varit på dop hela dagen, kul eller tråkigt, beror på hur man ser det. Just nu sitter jag i soffan och käkar chips och skall snart ut till mami och papi och bada jacuzzi. Sen skall jag rota lite i min garderob, blir alltid på så bra humör då!
Imorgon är det skola för första gången på... 10 dagar tror jag? Helg-prao-helg. Prao och prao, men jaja haha.
Vet inte om jag skall skratta eller gråta, hela veckan fylld med prov, typ 4 av 5 dagar! Men sen är det fredag och sen sista veckan i skolan innan lov. Bara jag som tyckte att det var sommarlov nyss?
Bjuder på en liten bild som jag lyckades knäppa igår, en lite närmre och en så man ser hela äpplet. Satt säkert 2 timmar framför vattenkranen. Frisk människa?!

Foto & redigering av mig, copyright dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0