Jeffrey Campbell

Woopwoop!
Vad gör jag vaken nu? Inte den blekaste faktiskt. Kikade runt på alla kläder Minnah hade på sig idag på finalen och har redan bestämt en del som jag skall köpa, mohaha. När det var som bäst (hon sjöng Twist N Shout) kunde det inte bli bättre trodde jag. Vet ni vad jag ser då? Hon har Jeffrey Campbell skor på sig! Helt galet!
Jag ska köpa ett par JC skor, jag ska verkligen det. Har bara inte bestämt mig vilka - haha som om det är det enda problemet?
Jag vill ha Litas, sulan är 5 cm och klacken 13. Holy moly vad lång jag skulle bli! Jag vill nog i alla fall ha Lita Tan Distressed som är då ljusbruna (kommer in på lager v. 50-51 från den affären jag kollat på). Vill nog mest ha dem bara för att det är ett måste, dem kommer nog bara stå på min hylla egentligen. Eller så vill jag ha några som heter All-100. Grymt häftiga! Vet dock inte om dom är värda priset eftersom jag inte gillar färgen, typ grönbrun. Ugh!
Men jag får se efter jul, jag kanske är rik?
Dessa eller ett objektiv?

Är dem värda det? (Fast ljusbruna)
1630 ;-
Ja, dem är värda det, man dör ju! Mammmaaaa....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0