I never really cared until I met you

1 vecka sedan, mer eller mindre. Mycket som har hänt. Minnah har fått skivkontrakt, jag har fått jullov och mina betyg för att söka till gymnasiet med, det har hunnit bli 3 advent (snart 4e), jag har köpt mitt livs finaste klänning (Minnah-klänningen) och ja, you name it. Snart julafton också.
Även fast det var så längesen har jag fortfarande ingenting att skriva om. Mer än om vad som pågår just nu. Jag kollar på Grinchen, Ozzie ligger i soffan brevid mig på våra gästerts jackor och snarkar, gästerna själva + mamma och pappa sitter ute i spaat och badar. Vi skulle äta philadelphia cheesecake med pepparkakssmak och "dom skulle inte bada så länge". "Inte två timmar som förra gången då?" "Nejdå, verkligen inte". Vet ni hur lång tid det har gått? 2 timmar och 38 minuter. VART ÄR MIN CHEESECAKE!? 


Egobild idag. Bara för att visa hur grymt man kan locka håret med en mini-plattång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0