Smile for me if you like


Bild från Turkiet 2010.

Imorgon skall jag hem till min fina vän Josefine. Eller så kommer hon hit. Vi skall ha pulkarace, kommer bli awesome.
Jag tänkte ha klänningen (som jag fick med mig hem idag), svarta tights och knästrumpor. Skorna är oklart hittills. Höga, låga, långa, korta? Attans att inte mina KMB har kommit än! Om dem inte kommit imorgon blir jag riktigt förbannad. Annars hade de varit så himla perfekta till det jag tänkte..

Nej, jag skall nog sova nu! Min lilla Villma somnade i min säng förut, så jag antar att den är ganska skön att sova i idag, när den är såhär obäddad alltså. Skall försöka att lägga mig innan 3 eftersom jag gjort det alla andra dagar hela veckan. Inte okej egentligen.

Sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0