Hejdå

Jag vet att det går segt med alla bilder, fototipsinlägg och stuffs. Men det är det att jag varken har lust eller tid till det just nu. Det är så himla tråkigt att skriva fototips utan respons, jag det är ju som att tala med en vägg. Kul va?
Jag har ändå ingenting intressant att skriva om jag inte skriver fototips, så när jag kommer på fototips så är det det enda jag kommer skriva. Jag kommer inte logga in varje dag och skriva: "Idag har jag.. nu ska jag.. idag åt jag.." osv. Helt meningslöst, egentligen. Varje gång ett bra fototips ploppar upp på klickar jag mig hit in och skriver ner det, men thats it. Hur roligt är det att blogga om man inte vill? Inte kul alls tycker jag. Jag gör det bara för att jag känner att "jag måste". Men här sätter det stopp. Jag kommer skriva när jag har lust! Inte ofta alls vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0