We never know why i turn away from the wall.

När jag köpte min cykel här om dagarna, så köpte jag ju även ett halsband och två par byxor. Bara vanliga jeanstights, inget speciellt med dem. Men halsbandet är jättesött! Påminner väldigt mycket om Alice i Underlandet vilket jag verkligen, VERKLIGEN älskar. Det hänger en kanin på (The White Rabbit, tycker jag) och en bok som det står "Peter Rabbit" på och det står massa mysko text i den. 


I like it! Fick ingen bra bild på kaninen dock.. Men ni ser rumpan på honom på den översta bilden, jättesöt i alla fall! :) Jag tror att jag skall fortsätta dricka Monster, sen gå ut och fota lite mer.

Have a nice evening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0