Wacom Bamboo One

Nattuggla som jag är så sitter jag uppe och skapar lite kreationer med ritplattan (Wacom Bamboo One). Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, har ju inte målat med den på jättelänge så det går väl sådär! Vill egentligen ha Wacom Bamboo Fun eftersom den är så mycket bättre än One. Började rita på någon mysko travhäst som jag inte riktigt vet hur jag skall fortsätta på. Den är fortfarande långt ifrån färdig, men en början i alla fall. Haha, jag ritar bättre digitalt än med papper och penna. Nog om det! 
Jag ska snart sova tror jag, vaknade ju vid 9 idag. Och i morgon ska vi rida i paddocken med Freja, med tanke på att hon är så himla tjock så behövs det. Hoppas att syster eller mamma kan fota oss lite så kan ni få se!

Såhär är den påbörjade hästen just nu. Endast konturerna dock. Eftersom jag blev så otroligt missnöjd med en hov så har jag försökt förbättra det lite. Ser fortfarande lite skruvat ut, men jag fortsätter! (Tillfälligt öga också, för den delen!)



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0