Silver Lad

Hejsan hoppsan!
Är nu hemma efter två timmars svettigt (notera - SVETTIGT) provridningspass på Silver. Har fört över bilderna från kameran och håller på att ladda upp ett kort videoklipp i slutet på YouTube som ni ska få se sen. Jag värmde upp honom i manegen först, sen red vi ut väldigt långt och väldigt länge, och sen trimmade vi lite till i manegen. Stackars sötponnyn, han var helt död efter det, haha! Ägaren var inte änns där, så jag fick ta hand om honom själv. Men det gick ju bra, så snäll som han är.

Nu ska jag vänta på att videon har laddat klart och duscha så länge. Sen (eller imorgon) får ni se både klipp och bilder! Om jag lyckas med överförningen på youtube, vi vet ju hur teknisk jag är. Haha.
Love, Idahopalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0