Göteborgs kalaset

Jag har hunnit vara på ett super dåligt Göteborgkalas idag, inte kul alls faktiskt. Vi skulle kolla på voltigeuppvisning från Göteborgs Fältrittklubb, men det var ju inte hästar utan bara en trä-häst som dom hade uppvisning på. Lagom kul kanske. Men vi gick runt på trädgårdsföreningen ett tag och bara kollade och drog ut på tiden. Sen gick vi till stan och jag råkade händelsevis hamna inne på Fiorrucci & sen Weekday ♥ Och vi råkade även hamna inne i 4-gott. Jag var typ i himlen! Efter det handlade vi mat och annat tråkigt.

Nu är jag i alla fall hemma! Tänkte byta om och sen gå ut och cykla faktiskt. Men innan det ska jag pärla lite till. Bilder kommer sen!

XOXO Idaho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0