Sista dagarna

Hemma från skolan redan. Rätt skönt att sluta vid 2. Sista lektionen gick som klockan, inte för att vi fick så mycket gjort men strunt samma, lite kul kanske man skulle kunna få ha någon gång. Jag är ändå jättetrött efter denna dagen, undrar varför. Har i alla fall hunnit äta kakor och satt mig här då.

Lovisa fick sitt armband, tror hon gillade det. Dock var det för litet så jag får förstora det lite. Har gjort en del nya både armband och halsband nu. Tagit sönder och slängt de andra eftersom de missfärgar sig när jag inte använder dem. Så nu har jag massa nya, får se hur länge jag behåller dem!

Senare när det är svalare ute ska jag rida Freja och Idomin tänkte jag. Får se hur länge jag är i stallet, kanske går ut en sväng med hunden också. Men fram tills dess har jag ingenting att göra, vad ska jag hitta på? Om jag är inomhus är det ända jag kommer göra att äta.

Fullt ös - medvetslös.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0