Ny header & 16 +


Ny header och textstilar nu också, har ni hunnit se det? Tröttnade verkligen på den gamla headern så den nya fick bli sådär så länge tills jag kan göra finare i gimp.

Gick hem från skolan vid 15 idag. Så otroligt varmt ute att jag var tvungen att gå hem. Det tog ett tag, men det fick det vara värt. 16 grader i skuggan, nästan så att det verkligen är sommar redan. Skönt i alla fall.
Ska ut till hästarna och rida sen, efter det måste jag plugga. Tråkigt men sant. Att plugga alltså. Känner verkligen inte för det (som om jag brukar göra det) men måste göras eftersom jag alltid hamnar efter i matten. Helt sjukt hur trög jag är, förstår verkligen ingenting. Strunt samma.
Senare kanske jag skall hem till mormor och hälsa på, hämta lite grejer och sådär. Hoppas på att mamsi vill följa med så kan hon köra mig. Jag vet att jag precis sa att det var fint väder för att gå, men jag är faktiskt trött nu. Hon körde mig i och för sig i morse, fast då var det ju kallt.
Just nu sitter jag och solar med fönstret öppet och solen i ögonen. Väntar på att mamma ska komma in från stallet så att hon kan hjälpa mig med den där jävla matten, trög som jag är!

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Lina

JÄTTEFIN header Ida!!

Plugga på och klara dina prov, detlönar sig, dock är det tråkigt..Tro mig jag vet!! <3

2010-04-14 @ 07:47:09
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0