Dagen (världens sämsta rubrik)

Hej!
Har kommit hem från Lisa nu, roligt roligt. Måste säga att jag och Elin är dom bästa på att spela spel, vi förlorar alltid.

I morgon är det ingen träning faktiskt. Lite skönt men ändå tomt, vad ska jag göra hela dagen? Ehm jo, jag ska plugga, rida och sen hade mormor visst bokat mig i morgon också. Vet inte vad hon ville ha hjälp med, men jag måste ställa upp med tanke på att hon behåller Skorpan för min skull. Hon är för snäll hon.
Jag måste träffa valparna också, eftersom dom är exakt en månad i morgon. Har inte träffat de små korvarna på jättelänge, de har säkert växt en hel del. Tar några kort ifall jag orkar och hinner.

Sängen väntar, måste dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0