Det bästa med Silver

Bytte från mina schabrak till det bästa med min häst denna dagen, eftersom jag slutar tidigt på fredag och har tid att skriva/ta kort på schabraken då!

Dag 3 - Det bästa med min häst.
Det bästa med Silver är att han är så helt otroligt snäll. Det spelar ingen roll hur seg eller ÖVERhet han är, om han har en bra eller dålig dag för hans snällhet försvinner aldrig och han glömmer aldrig att vara snäll. Det finns inte riktigt ord att beskriva hur snäll han är. Han känner väldigt lätt av om jag är glad/irriterad och han anpassar sig alltid efter mig, vilket ibland dock får mig känna mig "bossig" (liksom elak). Han vill pussas i ansiktet med sin mysiga mule när jag är på glatt humör, han känner av det så himla enkelt. Jag har aldrig någonsin träffat en vänligare häst än Silver, helt allvarligt. Han tycker om att gosa nu, vilket INTE gick när jag fick honom. Jag fick inte änns klappa honom i närheten av huvudet när vi fick honom, nu älskar han när jag kliar honom i ansiktet och vill pussas hela tiden.
Ja, det absolut bästa är att han är helt OBESKRIVLIGT snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0