Uppdatering

Jag har så lite idéer nu för tiden om vad jag ska skriva om. Så tänkte göra en sån här lista, inte så kul kanske. Men hellre det än inget alls! Tar en siffra per dag, så ni kommer alltså få minst ett inlägg per dag i ca 2 veckor framöver och jag börjar i morgon (idag) :) Lite behind the scenes liksom, haha!
Jag kommer rikta in mig på Silver när jag skriver denna listan.
1 - Min utrustning
2 - Favoritpryl
3 - Mina schabrak/vojlockar
4 - Mina mål
5 - Det bästa med min häst
6 - Det mindre bra med min häst
7 - Om jag fick välja
8 - Mitt stall/stallet där jag står
9 - Såhär ser en stalldag ut
10 - Favorit hästsportaffär
11 - Detta visste ni inte om min häst
12 - Såhär gör jag i stallet
13 - Foderstat
14 - Min bakgrund
15 - Min hästs bakgrund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0