Läskig dröm

Vaknade för nån timma sen och har drömt att jag tappat tänder. Så obehagligt, det "betyder" ju olika saker. T.ex att någon närstående dör, man får mycket pengar eller kommande förändringar. Usch, dessutom var det Julia som snurrade mig i benen över dagisgolvet (?) och då slog jag i huvudet flera gånger - därav mina tappade tänder, haha. Sjuka drömmar!
Om ni undrar varför jag är hemma, vilket kanske ni inte gör, så är det för att jag är sjuk.
Igår var jag, Silver & Idomin ute på promenad. Reflexer och regntäcken på! Jag red Idomin och Silver gick brevid med oss, det var mysigt trots regn och kolsvart :)
Gammal bild på en blöt liten Minimow ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0