Efterlängtad helg!

Även fast jag bara fått tre dagar i skolan denna veckan så jag har längtat efter helgen mer än någonsin, vet inte varför. Fast nu när det väl är fredag har jag ångest för att det snart är måndag. Tänker lite för långt fram..
Nu har jag i alla fall slängt i mig knäckebröd (mm.. gott. eller inte.) och choklad, och ska ut till stallet. Silver ska trimmas i paddocken, ett redigt markarbete/dressyrpass får det bli idag. Tyvärr inga bilder eftersom mamma ska jobba så hon är inte hemma då. Fixar en outfit till er senare och lägger upp den! :)
Mega gammal bild på Idomin och mig. Tror det var 2009, jag ser liksom inte ens stor ut på honom, haha. Visserligen var jag inte det då heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0