Back on track!

Jag red inte Silver i förmiddags, så jag tänkte göra det nu. Jag är helt stel och det knakar när jag rör mig. Jag har vilat hela dagen i alla fall, så nu är jag tillbaks. Busiga Freja, haha :) Tycker om henne ändå, faktiskt. Hon har bara lite humörsvängningar ibland.

Igår red jag Silver på bett (första gången på länge som sagt) och det gick sådär, men släppte i slutet. Så jag vet inte om jag ska rida med bett eller hackamore idag. Tror nog jag tar bett igen, igår var han ju nog bara ovan tror jag. Kanske kan prova att ta pullarnosgrimman idag, han är så söt i det! Hmm.. Jo det blir nog bett. I morgon blir det hacket igen :)
Ska bara byta om och smälta smoothien lite, åt precis frukost, haha. Bättre sent än aldrig! ;) 

En smutsig och en trött Freja i somras. Tjock också. Eller? :P


Kommentarer
Postat av: Julia

Hon ser ut att njuta rejält där på sista bilden :)

2011-04-19 @ 17:21:58
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad rider du för på bett på sille? byter du ofta eller har du samma hela tiden eller hur gör du?

Kram

2011-04-24 @ 13:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0