Sökes; JW schabrak!

Jag har letat gärnet överallt nu känns det som. Och hopplöst känns det också! Hittar verkligen inte detta JW schabraket NÅGONSTANS!
Så min sista utväg är er, haha. Någon av er som säljer detta? Vet ni någon som säljer det? Eller ni kanske rentutav vet någon affär som fortfarande säljer det?
Spelar ingen roll vilken färg, storlek eller modell (dressyr/allround), jag struntar i vilket för tillfället!
Det kan alltså vara i dressyrmodell, allroundmodell, svart, blått, rött, grått, beiget i ponny, cob, full eller vad som. Det kan även vara det som har spetsiga kanter.
Någon som inte vill ha sitt längre? Jag bara måste ha det.
Varför ska jag alltid vara så efterbliven med att tycka om saker?..

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://ridsportbutiken.net/

Schabrak John Whitaker Suede

moccalook med signature i silver allround

P black, navy, coffe

F coffe

679,- NU 498,-



2011-09-26 @ 09:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0