Outfit till söndag?!

Tävling på söndag! (CR för att vara exakt). Jag har lite beslutsångest för vad vi ska ha på oss. Marinblått är ju det finaste tycker jag, men samtidigt tycker jag om Equipe förbygeln och den har ju grönt resår. Därför hade det varit fint med det gröna Hansbo schabraket som jag guld och grönt i sig, precis som resåren. Dock är det schabraket i dressyrmodell ...
Hansbo schabraket som har guldpasspoal. Equipe förbygeln som har grön resår med guldsömmar i sig.
Protector schabraket, marinblått.
Har ju även vitt såklart, som det står Ida på, även ett annat vitt. Men jag vet inte riktigt. Vitt känns så.. opersonligt?
Det lutar mest åt grön, faktiskt. Älskar den gröna färgen + brunt läder + Silver, haha.
Överlag blir det Herve Godignon skydd (vanliga sadeln + tränset) och jag skall ha Midcutsen, Racesafen och Lamicellhjälmen. Antingen mina swarovskiridbyxor från Jacson eller ett par andra vita från nowhere typ.
Äh, vi får se hur det blir. Det löser sig om inte annat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0