Lite nytt sådär

Ändrade faktiskt om en del nu. Jag har bråkat med headern hela kvällen, den vill verkligen inte flytta sig åt vänster vad jag än gör. Gaaah blir galen! :( Men tänk bort sidan med arkiv osv, då blir det fint! Nää, men jag får försöka se till att fixa ordning på det när jag har tid.

Nu får det vara såhär. Beige/brunt och lite höstigt blev det. Inte snyggaste varken headern eller designen överlag men det får duga ;)
_____________________________________________________________________________________________
Anledningen till att det bara är bilder på Silver är att det är ju han jag skriver om mest här. Jag har tre hästar, jag vet, men den enda jag skriver om är ju nästan bara Silver. Och om jag skriver om Freja eller Idomin så har ju de varsin kategori i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0