Förkyld så jag tror att jag snart kvävs!

Jag har blivit helt dunderförkyld! Det kom på knappa timman igår kväll efter jag hade ridit. Satte mig i soffan, helt frisk och efter jag ätit var jag helt rubbad av förkylningen. Idag har jag även huvudvärk, feber, ont i halsen, lock för öronen och öroninflammationen är pågång. Jag blir yr om jag står på ojämnt underlag (märkte det när jag mockade i stallet) och är jättetrött. Fy :(
Idag fick därför Silver vila helt och hållet för det fanns ingen chans att jag hade orkat rida idag. När vi tog in dem förut hade han dessutom tappat framskon, så typiskt. Men jag rider/tömkör honom i hagen i morgon där det är mjukt underlag så han inte ömmar mer.
Tänkte fixa lite outfit/utrustnings-inlägg just nu, har flera gå g! De kommer upp ikväll och i morgon :)
Gammal bild på en späd liten lurvig Silver Laddis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0