Drar ner på uppdateringen ytterligare

Jag vet att jag inte lagt upp "dagarna-inlägg" på några dagar nu men jag har helt enkelt inte hunnit. Det har varit megamycket i skolan de senaste dagarna så det är väl sånt jag har ägnat mig åt.. Och hästarna förstås. Jag tänkte göra tidsinställda sådana inlägg, men det känns inte kul att behöva passa upp bloggen liksom.
Nu ska jag snart ut och fodra hästarna och sen vid 11 ska jag hoppa Silver lite i paddocken, sen har jag franska, NO och historia att göra tills i morgon (tro mig, det är inte liiite saker). Ikväll ska jag också till födelsedagsbarnet Lovisa! Ja, fullt upp kan man säga.
Jag kommer hedan efter uppdatera här när jag har tid. Kanske en gång i veckan eller kanske varje dag, vem vet. Jag har typ sagt liknande saker 100 gånger, men denna gången menar jag det verkligen för jag har varken lust eller tid att uppdatera här. Men i alla fall kommer ni få ETT inlägg till idag, eftersom vi ska hoppa och mamma agerar fotograf som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0