Caprioletränset

Jag har faktiskt satt ut mitt swarovskiträns på annons nu. Jag har bara använt det några gånger och eftersom jag har för det mesta brun utrustning till Silver så känns det onödigt att bara ha det hängandes (det var för litet för Freja). Jag tycker också att det inte riktigt passar till hoppning, vilket jag och Silver ägnar oss åt!
Jag vet att jag kommer ångra mig, men bättre att det blir använt och att jag kan köpa något annat fint till Silver för de pengarna. Det var ju faktiskt ändå rätt dyrt när jag köpte det, så jag kan bara inte låta det hänga.
Det finaste tränset jag någonsin ägt, och förmodligen det finaste jag någonsin kommer att äga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0