Stockholm

Stockholm i morgon!

Slutade runt 11 idag så jag cyklade hem och åkte med mamma när hon skulle iväg. Vi åkte till Kåhög och köpte foder till Silver, sen handlade vi lite och tog ut pengar till i morgon. Ska till Sveriges baksida (;)) över dagen med klassen och jag har taggat, ska shoppa JÄRNET! Hoppas på att hitta någon hästaffär som inte finns i Göteborg. Mamma sa att jag skulle unna mig något som jag verkligen ville ha, men i mitt fall är det saker till hästarna. Jaja, får se vad jag hittar. Det är ju inte helt omöjligt att shoppa om man heter Ida!

Skall ut och träna Ozzie lite nu, sen rida Silver :) Idomin och Freja vet jag inte vad jag ska göra med. Tricka dem kanske!
 


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysig bild :))

2011-05-30 @ 22:07:53
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0