Ledsen!

Ledsen för att jag inte laddade upp bilderna igår, men jag fick helt plötsligt oväntat mycket att göra på en kväll så det fanns verkligen inte en enda ledig minut till det. Egentligen spelar det ingen roll eftersom det fortfarande inte funkar att ladda upp bilderna. Det står att en popup-blockerare är på, men jag har redan stängt av den så jag vet inte vad det är för fel. Hatar verkligen blogg.se, det funkar ju aldrig här!
Det fungerar inte att ladda upp bilder från arkivet heller (för min del), bara så att ni vet.
____________________________________________________________________________________
Denna dagen har varit jättekonstig. Det har varit helt dött på skolan och hela klassen har varit tyst mesta delen av dagen. Alla var verkligen jättenedstämda. Peter (lärare) märkte det så han sa att vi skulle gå hem och rensa tankarna, så vi behövde inte ha några mer lektioner. Vi slutade 11.45 just därför. Grym lärare.

Dock så hjälper ju inte det att lösa mitt andra plugg. Tänkte ta tag i SV, musik och NO alldeles strax. Så seeegt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0