Dopp i dammen.. nästan

Hästarna är inne och nu är det bara sova för mig som är kvar. Funderar på att vara hemma i morgon, jag har sån ångest att jag har lust att bara gråta och skrika. Men det hjälper ju inte, någon gång måste jag ju gå till skolan. Som för övrigt är det värsta stället som verkligen existerar.

Lina var här och mockade förut och hon hade med sig Texas. Vi gick upp till dammen bakom stallet och han skulle bara dricka, slutade dock med att han hoppade i från kanten och badade istället. Sen gick vi dit igen och då fick han frispel och bara sprang som en galning, bland annat i vattnet. Han måste nog trott att jag hade världslångt koppel eller något. Jag var verkligen EN MILLIMETER från att trilla i. Och den dammen är ju inte direkt fräsch. Den luktar sååå äckligt och det är dybotten. Jag var tvungen att släppa honom annars hade jag faceplantat i lerdammen, mysigt. Då simmade han iväg, haha. Sedan fick vi ställa oss bakom träd för att han inte skulle springa över en. Respekt är nog det sista den hunden har!

Men nu ska jag sova snart. ÅÅÅÅÅÅH ÅNGEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0