Djurskötare

Jag har studiedag idag, så skönt. Är visserligen fortfarande småsjuk, men men. Ska snart duscha och äta, får se om jag rider nu på morgonen eller senare :)

Mormor skulle iväg på någon bussresa idag så hon bad mig passa djuren. Stina (en av hundarna) ska få valpar på onsdag och Maja (en av katterna) har fått kattungar. Så mormor kommer ha hur många djur som helst, haha. Men hon har ju både katt- och hundkennel så det är inte så konstigt :)
Just nu har hon tre hundar (Stina, Alma och Skrållan) och fyra katter (Linus, Signe,  Snövit och Maja).
Nu måste jag duscha, sen cyklar jag bort till mormor :)

Min sessa Alma :)

Linus :)

Alma igen!

Gammal bild på mig med Alma, Skrållan och stina.
Från 2008. Då var Alma 6 år, Skrållan 3 och Stina 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0