Träningspass

Idag tränade jag Idomin i hagen längst bort. Han tycker inte om att vara själv från Freja och Silver men jag var tvungen att testa. Och synden straffar sig själv säger jag bara. Men det kan ju inte alltid gå bra.
I slutet var han faktiskt duktig, vi hade lite galopprace runt hela ängen/hagen, ingen hjälm i och för sig men det man inte vet har man inte ont av, haha. Det uppskattade han i alla fall. Lite galen får man ju vara ibland.
Tyvärr inga bilder från idag, men det var nog inget att se faktiskt.

Lite bilder från i lördags i alla fall :)
Circling Game, On-Line

När jag höjer handen skall han börja trava.


Inkallning



Porcupine Game/Driving Game/Friendly Game, Liberty

Från Liberty-delen får ni bara en bild, jag sparar de andra till en annan dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0