The Retards 9A

Ungefär såhär kul hade jag i fredags. Några av alla sjuka dialoger man kan ha med våran rent utsagt störda och mycket galna klass. Jag hade inget att göra och gick runt helt ensam (HAHA) och checkade läget så att alla skötte sig och så. Haha, nej, jag bara störde alla andras arbete egentligen.
_______________________________
*Jag kommer gående till de som sitter vid inträdet*
Jon: IDA :D
Jag: Hej
Jon: Säg något kul :D
Jag: Hum.. Har inget på lager.
Jon: HAHAHAHAHAHAHA
Jag: Var det kul?
Jon: ... Jag vet inte?
*Jag går iväg*
______________________________

*Petar, Oliver & Philip går ifrån datorn med Spotify, jag ser möjligheten, inte risken*
Jag: YES!
*Jag springer och sätter mig framför Spotify*
Jag: JOHAN PALM! *Sök*
Oliver: NOOO! INTE JOHAN PAAAALLLLMMM! PHILIP HJÄLP MIG HINDRA HENNE!
*Kommer glidandes över golvet med Philip efter sig*
Jag: Oshit, skrivskrivskriv!
*Oliver och Philip drar upp mig från stolen, jag försöker ta mig loss och samtidigt trycka på play*
Petar: VAFAN?! STÄNG AV!
*Jag sliter mig loss och springer iväg*
Philip: Herregud..
________________________________

Lite senare
*Jesper sitter framför Spotify, jag kommer bakom*
Jag: Hej. Får jag skriva en låt bara?
Jesper: Aavisst. *Sätter sig på stolen brevid*
Jag: Johan Palm! *Lyser upp av glädje*
Jesper: HAHA, Ida.. Petar kommer döda dig..
Jag: Risken godtas.
*Lägger in Johan Palm - Emma-Lee i Petars spellista*
Jag: Hejdå. *Går där ifrån*
________________________________

*En mamma kommer in med en resväska (?!) och ställer den vid ingången*
Jag: Jag vet. Det är en bomb. Nu dör vi.
Alla: HAHAHAHAHAHA.
Jag: Sluta garva, jag är helt seriös, det ÄR EN BOMB!
*Jag släpper inte blicken från väskan*
Luoma: *Kommer skuttandes* Vad är det? :D
Alla: Det undrar vi med!
Jag: ..EN BOMB!
Luoma: Vi borde undersöka saken. Ingen som har såna där tandläkarhandskar?
Vi: .. Nej.
*Luoma tar upp väskan och skakar den frenetiskt, extremt mycket*
Vi: LUOMA FÖR FAN!!!
Luoma: Nepp. Ingen bomb.
_________________________________

*Precis när discot öppnat*
Elin: IDA! JAG HAR HITTAT VÅRAN POJKVÄN!
Jag: Vem? :D
Elin: Han i den turkosa tröjan! På väg in!
Jag: Ohmy!
*Lite senare*
Jag: ELIN! JAG KÄNNER HANS KOMPIS!
Elin: VA?! Få nummret!
Vi: HAHAHAHA. Han går i 3an... :(
Elin: Lägg in en stöt, bara 6 års skillnad ;)
____________________________________


Normal klass och så. Ibland undrar jag om det är mitt fel, helt allvarligt. Haha, jag skulle inte förvårna mig.
Nej, kanske ska fundera på att sova. Lyssnar nog klart på min spellista på Spotify bara, sen är det natten.
God natt och varsegod (eller förlåt?) för att ni fick ta del av min vardag med våran klass!

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0