Morgondagen

I morgon skall jag och mamma kanske hem till Marie (hon passade våra hästar när vi var i Sälen). Hon har för tillfället 5 hästar, snart 6 st. Vi tänkte hjälpa henne med hästarna lite och jag tänkte rida några/någon utav dem. Hennes stall är bara 5-7 minuter från oss med bil.
Men först på morgonen skall jag rida Silver och träna Idomin. På eftermiddagen rider jag Freja. Det blir många pass i morgon.

Här är Maries 5 hästar :D
Det är fyra shetlandsponnyer och en islandshäst. Snart ett shettisföl också!

(Den sistnämnda är en häst som ingen egentligen äger, den bara står där och den förra ägaren har inte hämtat hem den, så alltså har hästen inget namn. Men Marie tar hand om den och det är hon som "äger" den nu. Jag kallar honom Lilla Söte, för det stämmer ju ganska bra!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0