I like'd you better before, I love'd you


MARS! Vilket betyder Johan och Minnahs födelsedag, hurray! ♥

Äter Ben&Jerry's, lyssnar på (GRYM!) musik, ensam hemma och det är mars! Känner ni lyckan?
Dock är jag sjuk, men det ingår väl.. Känns som om någon satt en rem runt mitt huvud och jag börjar få ont i halsen nu också, typiskt. Och när jag tagit ut hästarna så kommer jag in och är helt slut, så somnar jag och sover i två timmar. Det har varit så de senaste dagarna. Inte okej egentligen..
Hoppas jag är sjuk på torsdag faktiskt, för då ska vi ha det sista nationella provet och våran lärare ska lyssna på mig och Lovisa. HOPPASHOPPASHOPPAS jag fortfarande är sjuk då. Det är jag säkert, haha.

Tipsar om att ni MÅSTE lyssna på Septembers album Love CPR. LOVE! Speciellt Music, White Flag, Walk Alone, Resuscitate Me och Bump And Grind.

Ciao bellas.


Kommentarer
Postat av: Lauritzzara

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-05-31 @ 12:07:00
URL: http://lauritzzara.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0