Dagen innan onsdag

Idag har jag bara legat på soffan och kollat på Efter Tio, Top Model och Project Runway, mina favoriter. Känner mig lite gammalmodig som kollar på Malou's prat-program, men sån är jag. Älskar att kolla på det på morgonen!
Kollar på "förra" Top Model eftersom det går kl 15.00 på vardagarna, repris alltså. Jag är lika glad varje gång Allison går vidare, men jag vet redan vem som vinner, haha. I Project Runway hoppas jag att Jeffrey vinner, han är förjäkla ball alltså! Dem är förresten 4 i finalen denna gången, jag har fortfarande inte riktigt fattat varför. Laura, Michael och Uli kan lika gärna lämna för Jeffrey kommer vinna! Love.
________________________________________________________________
I morgon blir det en likadan dag. Jag längtar verkligen, fråga mig inte varför. Ensam hemma och göra vad jag vill, underbart.
Jag får se om jag är frisk på torsdag, vill egentligen inte. Rätt bekvämt att bara vara hemma. Så skönt att bara strunta i ALLT (verkligen allt) och bara ligga på soffan med täcke och kudde hela dagen. Fast det är i och för sig för att jag inte kan göra något annat. Jag blir helt slut av att ta in hästarna från hagen. Då somnar jag och sover i två timmar efter det, så himla mysko. Idag har det varit lite bättre, jag sov bara ½-1 timma efter att jag varit i stallet, framsteg. Ingen feber just nu i alla fall, och huvudvärken har lagt sig lite. Yrseln och det magonda är tyvärr kvar, men det får jag leva med.
Åh och så längtar jag till på fredag för då ska våran klass ha disco för alla småbarn, det var så himla lyckat förra gången så vi ska ha det igen! Förra gången fick vi ihop 9.000 på en kväll, grymt bra och minst lika kul. 9A är rätt coola ändå, kan man tycka.

Jag tänkte kolla klart på The Middle och sedan sova tror jag. Förlåt för långt inlägg, men nu har ni något att läsa om jag inte skriver i morgon!

Hittade en bild i arkivet på en grym frisyr som jag kom på, måste ha den någon dag snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0