Uppe med tuppen, förhoppningsvis

Idag ska jag försöka komma upp tidigt! (Tidsinställt inlägg). Vi får väl hoppas att jag är vaken om åtminstone 2 timmar, haha.
Silver fick ju sin vilodag igår och idag blir det fart igen. Ska ligga i med träningen nu fram tills på lördag, han får nämligen en ledig långhelg då jag åker till Danmark från lördag-tisdagsnatten. Jag tror det kan vara skönt för honom att t.ex träna i en vecka, få två dagars ledighet, träna en vecka till och två dagars ledighet osv. Känns som om han vilar upp sig bättre om han vilar i mer än en dag och sen är igång i en hel vecka.
_____________________
Men från det ena till det andra :D Idag ska vi i alla fall fortsätta det vi påbörjade i förrgår. Nämligen jobba massor på undertrampet. Tänkte övergå att jobba med det i traven eftersom allt fungerade helt klockrent i skritten.
Förlåt för samma bilder. Jag har inte orkat varken redigera eller ladda upp de senaste dagarna. Mamma kan nog fota oss som alltid :)

Kommentarer
Postat av: emma

Jättebra blogg :D

2011-07-21 @ 11:59:22
URL: http://nelliemma.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: haha, det gör inget :D

2011-07-21 @ 16:47:06
URL: http://nelliemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0