Tömkörning

Förut fick ju Silver sin sko tillbaka och jag avvaktar lite med att rida första dagen när han fått den. Jag tänkte bara tömköra honom i skritt och lösgöra honom, jag rider i morgon. Tycker det är bra för hästarna att vila (från att bli ridna) samma dag som de fått skor så man är bombis på att de inte ömmar (Idomin och Freja har inga skor, bara Silver) :)
Ska försöka lösgöra honom ordentligt för jag antar att han är rätt stel nu när han stått i 6 dagar. Han fick ett litet mini-sommarlov! (:
Han är riktigt snygg nu när han har så kort man, den är nog ungefär 5-6 cm! Han passade väldigt bra i det, min fina <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin häst :) Vilken ras?

2011-07-31 @ 10:34:48
URL: http://cavall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0