Snart hemma!

Nu är det tisdag, och sista dagen i Danmark. Vi tar båten på kvällen och kommer hem natten till onsdag, det vill säga i morgon. Vi är väl i Sverige runt 12-1 i natt. Jag antar att jag har längtat hem något så djävulskt, jag har alltid ångest för att åka bort. Avskyr det. Men nu är vi ju snart hemma så!
Innan vi åkte undrade jag hela tiden om det finns hästar i Danmark, men det gör det väl?.. Haha, så jag har säkert köpt någonting till hästarna om jag hittat någon hästaffär!
Jag är antagligen trött så jag kommer nog bara pussa på hästarna och sen sova, vi hörs i morgon skulle jag tro! :D
Gammal bild på Idomin, jag vet att benlindorna åkt ner, vi tricktränade det passet så de gled ner hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0