Nöjd tjej!

Hemma efter våran minishopping. Lyckades hitta ett vitt dressyrschabrak med vit passpoal från Källquists Horsesaver på Kåhög. Och en flughuva förstås. Hittade även vita benlindor, men det fanns bara Eskadron och jag kände att jag inte ville lägga 400 på två benlindor, då hade allt blivit runt 1000 kr. Kändes onödigt!
Sedan hittade jag även ett persikofärgat transparentlinne som jag var tvungen att ha. En kvar i storlek medium, men det fick gå ändå.. Även en magtopp och en gul jumpsuit till mig själv. Jag har inte shoppat kläder -förutom hästkläder- till mig själv så megalänge, det kändes nästan konstigt, haha.
____________________________________________________________________________________
Och igår fick jag som sagt två linnen, en tshirt, en klänning, blommor, kakor, skorpor, ketchup, pärlor och pengar av mina vänner.
För er som inte visste så älskar jag ketchup mest i hela världen.
Jag och Silver har fått rätt mycket de senaste dagarna. Silver har fått benlindor, två schabrak och swarowskiträns. Jag har fått kläder, pengar, Lamicellhjälm, Tretorn Midcuts och en heel del annat. Men ibland får det vara så, det är ju trots allt sommarlov :)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 11:12:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0