Idag

Usch, jag sov jättedåligt inatt. Somnade 5 i morse och vaknade hela tiden fram tills 13. Dels för att pappa kom in och frågade om jag var sjuk eller trött (uhm?) och sen för att jag hade så ont i ryggen. Det blir därför inget hårt pass med Silver idag, min rygg vill absolut inte samarbeta. Perfekt att jag hade tänkt uteritt, så vi rider runt sjön i stället :)
Tråkigaste som finns är att rida ut, haha. Men Silver tycker det är roligt och det är ju bra variation. Och så jag har Lovisa och Tyson som sällskap :)
Idag ska jag och mamma baka hela dagen inför mitt kalas i morgon och på måndag. I morgon kommer delar av släkten och på måndag kommer resterna, haha. Längtar tills måndag för då får jag mina ridstövlar (som jag inte vet att jag ska få, säger vi) och jag kan äntligen börja använda dem. Dessutom önskar jag mig bara saker till Silver i år. Absolut ingenting till mig själv. Konstigt eftersom jag alltid vill ha kläder, men nu vill jag bara ha saker till Silver. Eller ja, saker till mig också kanske, men i hästväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0