Fin dag!

God kväll! Mina vänner har gått hem nu och jag har fått jättemycket fint. Två linnen, en t-shirt, en klänning, Elins hemmagjorda skorpor i en supersöt glasburk, Josefines nöt&chokladkakor, ketchup (♥), 200 kr och pärlor. Tacktacktack!
Jag tänkte faktiskt försöka sova nu. Har inget speciellt inplanerat imorgon, skönt det. Tydligen tyckte Gustav att jag skulle sola? Tack typ..? Haha. Han tycker det är fint att vara pepparkaka. Har jag något val? Nej. I morgon ska jag sola hela dagen eftersom jag inte har något annat bestämt! (Jag vet att det ska regna resten av veckan, men ändå). Olja in mig så det går fortare, kan inte ligga stilla så länge, blöh.
Kanske ska kolla på Svaleskär innan sängtime. Men det blir nog i så fall från mobilen, datan blir för varm.
Såg alla avsnitt igår, skadar ju inte att kolla igen, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0