Bloggtips

Hela kvällen igår satt jag och läste på en jättebra blogg som heter brahastfakta om ALLT möjligt. Lösgörande arbete, olika ridövningar, tips om utrustning, hanteringsproblem, hovvård, hur man gör eget flugspray, sjukdomar, träningar, skador, vitaminer, beteende, bett och ALLT man kan tänka sig. Jag lärde mig jättemycket på att läsa (satt i säkert 3 timmar!) och det finns flera av sakerna jag själv ska testa (göra egna cavalettistöd och nya ridövningar med Silver t.ex).
STOR HISS till brahastfakta, helt klart min nya favoritblogg!

Kommentarer
Postat av: fridan

kul när man hittar såna bloggar man bara tänker WOW! :D ska nog kika in där med :)



sv: men oj tack :))

2011-07-19 @ 13:59:30
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0