My turtle goes hightech



Det har gått lite segt idag. Jag har faktiskt gjort en hel del fastän jag är sådär konstigt sjuk. Jag har skottat hela uppfarten, alla trappor, till stallet, till puben, till källaren och till brevlådan. Sedan har jag tränat Silver och nu sitter jag och Villma och nördar oss vid datan. Hon är mest intresserad av alla lysande knappar på den, haha.
Nu la hon sig bakom den eftersom det kommer värme därifrån, åh så sött.

Denna dagen tillbringas nog dregglande framför H&M's hemsida och äta glass ska jag också göra. Vill gärna beställa skjortan och skorna från H&M, men jag vet inte om man kan betala med presentkort om man beställer online. Sedan vill jag ju gärna prova skorna innan jag köper dem!
Oj vilket långt inlägg det blev nu. Inte min stil! Ledsen för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0