Design my new room

Idag börjar jag bygga/designa om mitt nya rum! Jag och mamma skall till IKEA idag och handla lite saker.
Just nu ser det ut ungefär såhär som på bilden under (plus en stor garderob bakom mig som inte syns).

Allt det röda skall bort, det ska vara helt vitt! Ny säng, ny garderob (ev. walk in closet eller en annan grej jag funderat på), nya gardiner, inget skrivbord och bort med de flesta postersarna. Det skall alltså bara vara vitt och innehålla garderob, säng, nattduksbord och mediahörna (syftar på min kamera och tillbehör).
 Simpelt och stilrent, det gillar jag.
Frågan är ju bara, kommer jag trivas?
Jag tycker om när det är lite färg och mysigt i och för sig, vitt är så rakt, om ni förstår vad jag menar. Men det är ändå fint med vitt.

Tidsinställt inlägg. Jag sover nog fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0